ثبت هر سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه دیجیتال به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

اطلاعات خریدار :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را با کیبورد فارسی به دقت و کامل وارد کنید و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري شما صحيح نباشد ،هرگونه تاخير، اشتباه یا برگشت خوردن مرسوله و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد .

قیمت ها و موجودی کالاها:

کلیه قیمت ها و تعداد موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد، اما برای سفارش عمده یک کالا می بایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید. همچنین درصورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد.

 نحوه ثبت و تحویل سفارش :

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید . مشتریان ساکن شیراز نیز می توانند با مراجعه به فروشگاه به آدرس ثبت شده در بخش ” تماس با ما ” سفارش خود را ثبت نمایند. در نظر گرفتن این نکته لازم است که در صورت ثبت سفارش در فروشگاه  ، تحویل قطعات و کالاها حداقل 2 ساعت بعد از ثبت سفارش انجام پذیرفته و تمامی هزینه ای احتمالی مانند پیک به عهده مشتری می باشد. جهت دریافت حضوری بسته در فروشگاه نیز  ارائه کارت شناسایی صاحب فاکتور الزامی می باشد. حداکثر مدت زمان نگهداری بسته در مغازه 7 روز کاری می باشد که در صورت عبور از زمان مقرر بسته به واحد فروش بازگشت داده خواهد شد.

 ارسال سفارش :

در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین سفارش ها ظرف 24 ساعت کاری بسته بندی و ارسال خواهند شد.  زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي شود ، ارسال مي شوند و هزینه ارسال و بسته بندی سفارش نیز به عهده مشتری می باشد که در زمان سفارش انتخاب می گردد. همچنین این امکان وجود دارد تا بسته مشتری با روشی غیر از روش های مندرج در سایت ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می بایست با بخش فروش هماهنگی لازم را بعمل آورد . بدیهی است هزینه ها ، تمامی مسئولیت و آسیب های احتمالی روش درخواستی مشتری به عهده خود او می باشد.

هزینه های ارسال:
تمامی هزینه های حمل به عهده مشتری میباشد.انواع روشهای حمل در قسمت تسویه حساب نمایش داده شده و با توجه به نوع درخواست و سلیقه خریداران قابل انتخاب می باشد. در حال حاضر هزینه ارسال به سراسر کشور به روش پست پیشتاز و سفارشی، برای بسته هایی تا وزن یک کیلوگرم مطابق با هزینه های مندرج در فروشگاه به صورت ثابت در نظر گرفته شده است.

 روش هاي پرداخت :

پرداخت مبلغ سفارش تنها به صورت پرداخت آنلاين میسر می باشد كه در زمان ثبت سفارش قابل مشاهده است. سایر روش ها مانند واریز بانکی و استفاده از دستگاه کارت خوان در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد.

پيگيري سفارشات :

پس از ثبت سفارش در حالت پیشفرض وضعیت سفارش ها “در دست اقدام” می باشد که پس از بسته بندی و ارسال بسته وضعیت آن به “ارسال شده” تغییر می یابد و در ذیل آن کد رهگیری مرسوله نیز قید می شود که مشتری می تواند با مراجعه به سایت اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید، همچنین اکثر اوقات در صورت عدم اشکال در سیستم های اطلاع رسانی پس ارسال بسته ها یک ایمیل یا پیامک حاوی کد رهگیری و آخرین وضعیت بسته ، به مشتری ارسال می گردد.

مرجوع نمودن کالا :

پس از دریافت بسته، مشتری 48 ساعت (بسته به تعداد اقلام یک سفارش درصورت هماهنگی با بخش فروش و دریافت تاییدیه این زمان قابل افزایش می باشد) فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال با تکمیل فرم استرداد بخش فروش را مطلع نماید. بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و یا جریان نامتناسب، عدم نصب صحیح و مشکلاتی از این دست، دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل مرجوع کردن نمی باشد،همچنین هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به فروشگاه به عهده خود مشتری می باشد. پیشنهاد فروشگاه برای ارسال بسته های مرجوعی پست سفارشی می باشد.

لازم به ذکر است در صورتی که کالای برگشتی سالم باشد و بخش کارشناسی سلامت آن را تایید نماید متناسب با زمان و مبلغ کالا، هزینه کارشناسی دریافت گردیده و هزینه برگشت کالا نیز به عهده خود مشتری می باشد. هزینه کارشناسی کالا حداقل 20 درصد از قیمت کالا می باشد.

قابل ذکر است زمان برگشت وجه سفارشات به خریدار طی یک زمان مشخص شده ( 1 الی 30 روز کاری درصورت ارائه اطلاعات حساب توسط خریدار و ثبت درخواست بخش فروش با توجه به درخواست خریدار) توسط بخش مالی صورت می گیرد و اطلاعات پرداخت هر سفارش در تاریخچه سفارش مد نظر درج میگردد.

  1. تمامی بازگشت وجه های واحد حسابداری فقط به نام شخص حقیقی صاحب حساب کاربری فروشگاه انجام می گردد .
  2. در صورتی که حساب کاربری ثبت شده در فروشگاه متعلق به سازمان دولتی یا دانشگاه باشد می بایست شماره حساب اعلام شده متعلق به همان سازمان یا دانشگاه باشد.
  3. در صورت عدم تطابق نام صاحب شماره حساب ( یا کارت ) اعلام شده از طرف مشتری با نام حساب کاربری موجود در فروشگاه ، برگشت وجه از واحد مالی و حسابداری صورت نمی گیرد .

گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :

کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتي ، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت نمي باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد، با این وجود در صورت امکان و با هماهنگی با فروشنده اصلی سعی می کنیم تا با مرجوع نمودن کالا به شرکت فروشنده ، نسبت به تعمیر و یا تعویض کالا اقدام نماییم که بدیهی است در اینصورت با توجه به اینکه اکثر کالاها وارداتی می باشند هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به عهده مشتری می باشد و مشتری می بایست زمان لازم برای انجام مراحل تعویض و یا تعمیر را پبذیرد. همچنین مسئوليتي از بابت آموزش ، چگونگي كار با قطعه و … به عهده فروشگاه نمي باشد اما همیشه سعی نموده ایم تا در حد امکان نسبت به جمع آوری و در دسترس قرار دادن مطالب فنی ، نمونه کدها و نحوه استفاده از وسایل ، ماژول ها و قطعات موجود در فروشگاه اقدام نماییم.به علاوه این امکان برای مشتریان وجود دارد تا از طریق انجمن های تخصصی فروشگاه سئوالات خود را مطرح نموده و در صورت امکان اشکالات فنی خود را در خصوص یک محصول حل نمایند.

 ماليات  :

در حال حاضر در خريد نقدي ماليات دريافت شده از مشتري 0 مي باشد .

 لغو سفارشات:

مشتری 7 روز پس از ثبت سفارش فرصت دارد تا بدون ارائه هیچ دلیلی نسبت به لغو سفارش و دریافت وجه اقدام نماید. در صورتی که سفارش ارسال شده باشد خریدار می بایست بدون باز نمودن درب بسته فوراً نسبت به عودت آن به فروشگاه اقدام نماید. در صورت تحویل گرفته شدن بسته توسط مشتری و خارج نشدن کالا از بسته بندی و حالت استاندارد فروشگاه ، طبق قوانین فروشگاه های اینترنتی مبلغی معادل حداقل 20 درصد قیمت هر کالا هنگام بازگشت وجه کسر میگردد. بدیهی است زمانی هزینه سفارش به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد که محصولات خریداری شده صحیح و سالم به فروشگاه عودت داده شود. در صورت بازگشت کالا و خارج شدن آن از فرم استاندارد فروشگاه و یا اثبات استفاده شدن محصول ، هیچ هزینه ای به حساب مشتری بازگردانده نخواهد شد. همچنین مشتریان می توانند پیش از ارسال سفارش جهت اعلام عدم نیاز کالای خود با واحد فروش تماس حاصل نموده و پس از تکمیل فرم استرداد درخواست خود را نهایی نمایند. در این شرایط هزینه کالا بدون کسر هیچ هزینه ای به حساب مشتریان بازگشت داده خواهد شد.

لازم به ذکر است در صورت ارسال بسته توسط فروشگاه بازگشت هزینه حمل و نقل امکان پذیر نخواهد بود.

آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :

سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش هاي ارسال ،بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند ، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمي شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمیباشد .بر همين اساس در صورت تمايل مي توانيد قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمي بسته خود را بيمه تكميلي (براي آسيب ديدگي زمان حمل) كنيد . براي اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما مي بايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود كه در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه ، مسئوليتي از اين بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود) .

برگشت خوردن یا مفقود شدن سفارش  :

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال مجدد خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد . در صورتی که خریدار در زمان سفارش ادرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده ادرس دوم یا سوم میباشد لذا به این نکته توجه نمایید.

قابل ذکر است در صورتی که سفارش به هر دلیلی در روش های حمل و نقل که به انتخاب مشتری تعیین میشود مفقود گردد مسئولیت ان به شرکت حمل و نقل خواهد بود و فروشگاه هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت لذا در انتخاب روش حمل و نقل سفارش دقت نمایید . تمام سفارشات در تاریخچه سفارش کد رهگیری ان جهت پیگیری مشتریان درج شده لذا مشتری مسئول پیگیری این گونه موارد میباشد . بهترین گزینه بدلیل سهولت و امکان بیمه کردن گزینه پست پیشتاز میباشد

 اعتبار پيش فاكتور :

اعتبار پیش فاكتور ثبت شده براي پرداخت صرفا چهار روز بعد از ثبت سفارش است و پس از اين مدت لغو خواهد شد.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه  :

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسولیت هرگونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص ، خرید می بایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.

 تغییر شرایط و قوانین :

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

×
×

سبد خرید